Спеціально для абітурієнтів нижче подано покрокову інструкцію для подання заяви на вступ в електронній формі на кафедру МАХНВ, ІХФ.
Якщо у Вас є питання щодо заповнення заяви, звертайтеся за телефонами: (095) 901-55-27 Гайдай Сергій, (098) 399-60-18 Подиман Григоій.
Для дистанційної онлайн допомоги у заповненні заяви Ви можете звернутися до інформаційно-консультаційного центру кафедри МАХНВ за посиланням.
Інструкція:
1. Вхід у систему. Зайдіть на сторінку системи «Подання заяв в електронній формі» за адресою ez.osvitavsim.org.ua.
2. Реєстрація в системі. Для реєстрації уважно заповніть у новому вікні всі поля достовірними даними.
Поля, які необхідно заповнити:
-
- Логін – можете ввести будь-який бажаний логін, наприклад “Ivanov2016”.
-
- Адреса електронної пошти – введіть адресу своєї діючої електронної пошти.
-
- Номер сертифікату ЗНО – 7 цифр номера сертифікату.
-
- Пін-код – 4 цифри пін-коду сертифікату ЗНО.
-
- Рік отримання – оберіть з випадаючого списку рік отримання сертифікату ЗНО.
-
- Cерія атестата – серія шкільного атестата – дві літери.
-
- Номер атестата – номер шкільного атестата – 8 цифр.
-
- Середній бал атестата – середній бал шкільного атестата.
- Після заповнення форми натисніть кнопку «Далі».
3. Завершення реєстрації. У випадку успішної реєстрації Ви отримаєте на своєму екрані повідомлення з логіном та паролем для входу в електронний «Кабінет вступника».
4. Після цього на вказаний e-mail Вам має надійти повідомлення з логіном та паролем такого змісту:
5. Вхід в електронний кабінет. На сайті ez.osvitavsim.org.ua натиснути кнопку «ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ».
6. В новому вікні, що відкрилося введіть “логін” та “пароль” і натисніть кнопку “Вхід“:
Наступні кроки робимо згідно інструкції, наведеної в даному файлі.