Особливістю кулькових підшипників з чотирьохточковим контактом, які ще називають «дуплексними підшипниками», є можливість розділення внутрішнього або зовнішнього кілець в радіальній площині, які можуть відмінно сприймати різноспрямовані осьові навантаження. Кульки мають кут контакту 35 ° з кожним кільцем. Один підшипник даного типу може бути використаний замість пари традиційних радіально-упорних кулькових підшипників. Підшипники даного типу займають менше місця в осьовому напрямку, ніж дворядний кульковий.
Наявність роз’ємного внутрішнього кільця дає можливість встановлювати в підшипник максимальну кількість кульок. Зовнішнє кільце разом з кульками в сепараторі і обидві половини внутрішнього кільця можуть бути змонтовані роздільно. Завдяки виконанню доріжок кочення з високими бортиками, куту контакту 35º і максимальній кількості кульок, підшипники мають високу вантажопідйомність. На обох половинах внутрішнього кільця виконані виточки, які спрощують демонтаж підшипника. Головний недолік таких підшипників – обмежені можливості компенсації перекосів валів.